DATUM KLART BARA 27 DAGAR KVAR!!!!!!

Brevet från danderyd

Detta låg och väntade på mig när jag kom hem idag. HJÄLP!!!!! Tjockt var det oxå så jag visste att det skulle innehålla mycket information. Men att det skulle innehålla ett datum hade jag aldrig kunnat drömma om. Nu är dagen snart här.
I kuvertet låg det en kallelse för samtal med sjuksköterska den 22:a april mellan 9-11. Ytterligare en kallelse till narkosläkaren den 22:a april kl 14:00 samt tid för operationen som kommer att ske den 13:e maj. Skall vara på plats 07:15. Kan ni tänka er?? Det är bara 4 veckor kvar. Får hoppas jag orkar me att anordna födelsedags kalas för Maja då. Men me lite tur kanske ja kan få lite hjälp av någon. Nu återstår jue bara barnvaktsfrågan då. Vart ska ungarna ta vägen? VIsserligen ska Linn vara hos sin far den veckan så det löser sig men Maja å va händer om ja måste ligga kvar en extra dag, å va händer när ja kommer hem hur ska jag orka med barnen. Ja jag säger samma sak igen HJÄLP!!


==========>UPPDATERAD<==========

Postat av: Mamma

Grattis. Bra att ligger så pass nära i tiden. Resten kommer att lösa sig.
Kram

2009-04-16 @ 21:04:57

Svar:
Tack så mkt. Ja det hoppas jag verkligen att det gör.
2009-04-17 @ c:a 08:03:50


Postat av: Sandra

Grattis tjejen!=)
Jag kan alltid hjälpa dig med barnen:)
Du vet allt löser sig, de viktiga e att du får de här gjort nu frågan om barnen löser sig. :) Puss

2009-04-16 @ 21:13:48

Svar:
Tack. Ja det får du jättegärna göra så länge jag vet att någon tar hand om dom medans jag är där så kommer jag nog känna mig mycket lugnare. Puss
2009-04-17 @ c:a 08:05:30


==========>UPPDATERAD<==========

Postat av: Janice

Åh, Ewelyn så otroligt underbart! Vad du är duktig! Vad bra att Sandra hjälper dig med Maja! Hade du bott nära mig skulle jag definitivt hjälpt dig med Maja. Hur tar du dig hem? Nå, det löser sig väl också. Om ingen annan kan så hämtar jag dig.
Vilket exakt datum ligger du inne för operation?
Kram och åter kram
Janice

2009-04-17 @ 10:52:24

Svar:
Jag läggs in den 13:e maj på morgonen. Hur jag kommer hem vet jag inte ännu men om du kan skulle jag verkligen uppskatta det. Kramar
2009-04-23 @ c:a 16:23:40

Postat av: Cicci

åååå... spännande!! Det gick fort med alla datum och tider, eller =S
Lycka Till!!
Känns som barn problemet löser sig, annars får hon sova här =)
Frida kan underhålla henne på dagarna, hihi!
2009-04-17 @ 12:16:52

Svar:
Ja det är verkligen spännade och väldigt pirrigt. Men fort har de inte gått däremot har det gått fortare än vad som sades från början.
Hehe tack så mkt nu verkar det som det löst sig med barnen i alla fall men tack så mkt för erbjudandet =)
2009-04-23 @ c:a 16:25:30


Postat av:

Jag finns här för dej gumman o stöttar och puschar :) tror på dej att du klarar detta ! med barnen löser sej alltid.. försök att inte stressa upp dej, de kmr gå bra och de e nog fler än jag som belive in you girl ! <3
pusselikram på dej gumz !
/sarah

2009-04-20 @ 17:27:15

Svar:
Ja vet stumpan å ja älskar dig de vet du. Sandra tar barnen -et vilket är skönt då slipper jag bekymra mig över det.
2009-04-23 @ c:a 16:35:20

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis. Bra att ligger så pass nära i tiden. Resten kommer att lösa sig.



Kram

2009-04-16 @ 21:04:57
Postat av: Sandra

Grattis tjejen!=)

Jag kan alltid hjälpa dig med barnen:)

Du vet allt löser sig, de viktiga e att du får de här gjort nu frågan om barnen löser sig. :) Puss

2009-04-16 @ 21:13:48
Postat av: Janice

Åh, Ewelyn så otroligt underbart! Vad du är duktig! Vad bra att Sandra hjälper dig med Maja! Hade du bott nära mig skulle jag definitivt hjälpt dig med Maja. Hur tar du dig hem? Nå, det löser sig väl också. Om ingen annan kan så hämtar jag dig.

Vilket exakt datum ligger du inne för operation?

Kram och åter kram

Janice

2009-04-17 @ 10:52:24
Postat av: Cicci

åååå... spännande!! Det gick fort med alla datum och tider, eller =S



Lycka Till!!

Känns som barn problemet löser sig, annars får hon sova här =)

Frida kan underhålla henne på dagarna, hihi!



2009-04-17 @ 12:16:52
Postat av: Anonym

Jag finns här för dej gumman o stöttar och puschar :) tror på dej att du klarar detta ! med barnen löser sej alltid.. försök att inte stressa upp dej, de kmr gå bra och de e nog fler än jag som belive in you girl ! <3



pusselikram på dej gumz !

/sarah

2009-04-20 @ 17:27:15
Postat av: syster

vem sandra pratar alla om, de är inte mig va X) hänger inte med

2009-04-26 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0