Motion idag

Jag är faktiskt grymt imponerad av mig själv. Har idag cyklat till dagis. Tog sen en promenad från depån till stationen när jag skulle hem för att hämta barnen för att sen ta ytterligare en cykeltur så att vi skulle komma hem. Nu är jag öm i benen haha kommer nog ha en mördande träningsvärk imorgon men det var de ta mej tusan värt.

==========>UPPDATERAD<==========

Postat av: Sandra

Vet att du kan fixa de här. =) Finns här för dig: Håller tummarna att du får en tid snart. =) Hoppas du vet att de e bara o höra av dig om du vill hitta på nåt nån dag eller bara känner dig nere. =) Puss på dig tjejen.

2009-04-11 @ 11:57:40

Svar:
Tack så mkt vännen det betyder mkt.
2009-04-14 @ c:a 21:24:00


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet att du kan fixa de här. =) Finns här för dig: Håller tummarna att du får en tid snart. =) Hoppas du vet att de e bara o höra av dig om du vill hitta på nåt nån dag eller bara känner dig nere. =) Puss på dig tjejen.

2009-04-11 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0