Nerver

Nu är det bara 17 dagar kvar till min Gastric Bypass och jag börjar känna av nerverna redan nu. Har fått semester på måndagen och tisdagen samma vecka som operationen så det är 2 veckor med jobb kvar sen är det bara ladda för fulla muggar. Fixa med packning och allt praktiskt. Barnpassningen är så gott som löst så nu är det bara att fastställa hur jag kommer hem efteråt och om det finns hjälp att tillgå. Måste ringa försäkringsbolaget och kolla med dom vad som gäller och kommunen för att se om dom kan tillhandahålla med någon form av hjälp. Som sagt det är mycket att tänka på och nu börjar det närma sig med stormsteg känns det som. Ska se till att ta bilder och göra alla mått som jag vill spara ner och ha som måttstock till vad jag inte vill vara igen när det är över. Hur många mer än jag är nervös just nu?

Pussar å kramar till alla som tänker på mig!!!


==========>UPPDATERAD<==========

Postat av: Sandra

De kommer gå bra tjejen=)
Du vet att du alltid kan prata med mig om du känner att du behöver =) Men jag hejar på dig=) Puss

2009-04-29 @ 16:00:46

Svar:
Hehe tack så mkt men ja vet att du är här när jag är där och det räcker långt.
2009-04-30 @ c:a 08:38:30

Kommentarer
Postat av: Sandra

De kommer gå bra tjejen=)

Du vet att du alltid kan prata med mig om du känner att du behöver =) Men jag hejar på dig=) Puss

2009-04-29 @ 16:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0