Nu är vi igång!

Hittade en bloggsida som hjälpte mig med att ta beslutet att jag faktiskt skulle göra denna resa med vikt och en operation. Denna tjejen och jag är rätt lika och jag satt och studerade hennes blogg i timmar igår för att verkligen vara säker. Du hittar den här!

Har träffat kirurgen och varit på möte med dietisten men har ännu inte fått någon tid till operation. Ska idag på operationsplaneringens telefontid ringa och försöka få reda på vilken tid jag har. Uppdaterar mera när jag har svar.

==========>UPPDATERAD<==========

Blev uppsatt på väntelistan i augusti 2008
Träffade kirurgen 11:e februari 2009
Träffade dietisten 17:e mars 2009
Träffar narkosläkaren april-maj 2009
Operation maj-juni 2009

Ringde till operationsplaneringen idag och fick veta att den tjejen som har hand om den planeringen har semester och att jag skulle återkomma efter helgen vilket då blir på tisdag. Så på tisdag kommer jag att hänga på luren och ringa för att få mer besked. Vi hoppas på att jag får ett datum då *håller tummarna*


Postat av: Sarah

håller alla tummar o tår för dej gumz you can do it :) pözzel ! /Sarah

2009-04-08 @ 13:03:52


svar:
tack så mkt gumman jag hoppas på det puss
2009-04-08 @ c:a 21:21:51


==========>UPPDATERAD<==========

Postat av: Sarah

vet att jag finns här oxå som stöd vi kan gå ut o promenera el så.. :) finns här som stöd oxå ifall du känner dej nere o trött så pushar jag dej :D
puss tjejen !

2009-04-09 @ 08:51:19

svar:
tack det låter jättebra du kan få komma å hjälpa mig när jag kommer hem kanske behöver någon som bär mig upp för trappan ;) Promenader låter bra det tror jag nog att jag kan klara av hehe. Pussar
2009-04-09 @ c:a 22:15:00


Kommentarer
Postat av: Sarah

håller alla tummar o tår för dej gumz you can do it :) pözzel ! /Sarah

2009-04-08 @ 13:03:52
URL: http://sazzz.blogg.se/
Postat av: Sarah

vet att jag finns här oxå som stöd vi kan gå ut o promenera el så.. :) finns här som stöd oxå ifall du känner dej nere o trött så pushar jag dej :D

puss tjejen !

2009-04-09 @ 08:51:19
URL: http://sazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0