Operation

Ja alla mina trogna läsare som inte är så många. Jag tycker mycket om er ändå. Hoppas på att få läsarkretsen att öka men är nöjd men att mina vänner läser, skriver och stöttar.

Jag ringde till operationsplaneringen idag som utlovat och fick veta att det blir nån gång i maj. Tyvärr kunde dom inte ge mig ett exakt datum just nu. Däremot om det inte blir innan den 15:e maj bad jag dom avvakta till efter sommaren. Jag har faktiskt ingen lust att ligga på bordet på vare sig min eller Majas födelsedag. Men förhoppningsvis blir det av snart. Känns som att jag vill göra den så fort jag bara kan så att jag inte hinner ångra att jag bestämt mig för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0