Efter 14 veckor

Ja nu har det gått en vecka till och jag är som vanligt sen med uppdateringen hehe. Men det är fortfarande goda nyheter på vågen. Jag går fortfarande ner i vikt och verkar inte ha stannat av trots att jag passerat 3 månaders gränsen. Dom säger att man går ner det mesta dom första tre månaderna. Men jag håller fortfarande min lilla men ändå stadiga viktnedgång vecka till vecka. Denna veckas vikt är 93,4 kg vilket innebär en viktminskning på c:a 2 kg denna veckan. Snart har jag passerat 90 kg och ligger under vet inte hur länge sen det var jag hade en vikt på det. Det ska bli otroligt kul att komma ner dit och se hur pass mycket mer jag kan gå ner över huvudtaget. Jag väntar med spänning på slutresultatet och hoppas att ni andra också gör det.
Vi hörs igen nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0