Efter 15 veckor

Nu är min uppdatering denna veckan otroligt sen :p men ja skyller på att jag varit trött ;)

Jag fick mitt första bakslag denna veckan men vet oxå vad det beror på. Jag har fått höra av läkarna att efter 3 månader får dom flesta ett bakslag och detta har jag nu alltså åkt på men jag är ändå glad =) för dom flesta jag pratat med som åkt på bakslag har gått upp runt 3 kg jag gick endast upp 0,4kg :p så det är absolut inget att gnälla över ;) sen anledningen till bakslaget kan vara mkt. Jag har börjat träna med en sjukgymnast så det kan va att jag fått fler muskler sen kan det också ha med maten att göra. Man måste äta för att kunna gå ner i vikt lite sjukt men så är det. Jag har ätit alldeles för lite denna veckan men det är för att jag fortfarande har problem med maten. Så fort jag tittat på mat börjar jag att må illa och jag vet inte riktigt varför det är så. Dom flesta jag pratat med tycker att jag ska ta kontakt med dietisten men jag avvaktar tills efter 6 månader då jag har ett möte inbokat redan på sjukhuset. Tror det finns en anledning till att man inte träffar dietisten tidigare än så.

Ja nu blir nästa uppdatering om någon dag bara men det spelar ingen roll känner jag mig själv kommer jag väl att glömma det :p hörs om nån dag igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0