Extra inlägg

Idag hämtade jag ut medicinen och gissa om jag blev frustrerad. Fick veta att medicinen jag har ätit i 3 månader inte får tas gemensamt med mitt levaxin. Va faan kunde inte läkarna på sjukhuset sagt det redan innan? Jag måste alltså ta levaxinet 2 timmar innan eller efter jag tar den övriga medicinen. Så den medicinen har alltså slagit ut effekten av levaxinet hur kul är det att få veta så här långt efter? Då kunde jag egentligen gått ner mer eftersom levaxinet ger mig den produktionen jag saknar för att förbränna något överhuvudtaget. Jag blir så trött och frustrerad över att dom varit så klantiga att dom inte kommit ihåg att meddela mig det :( men men nu finns det inget att göra åt saken få se till att reglera det från och med imorgon. Eftersom jag redan hunnit ta medicinen för idag när jag fick det beskedet. Men som sagt inget att göra åt nu men ja är ändå irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0