Efter 11 veckor

Denna veckas rapport har somjag misstänkte inte gått ner så jättemycket men jag har passerat 100 gränsen =D jag väger inte tre siffrigt längre om man nu inte räknar det som blir efter komma tecknet :p min nya vikt är 99,1 kg d.v.s -0,9 kg denna vecka. Det fortsätter neråt och det är jag nöjd över.

Något nytt då jo jag har sett till att i mitten av augusti kommer jag att få ett löpband hem till lägenheten så nu kan jag ta promenader på kvällarna när barnen sover. Behöver bara sätta igång mitt band så kan jag gå i vardagsrummet =) jag tycker inte det är slött utan praktiskt och så småningom när lungkapaciteten blivit bättre så kommer jag att börja springa på den. Då blir det till att bygga kondition =) Så förhoppningsvis kan det hjälpa till att bygga muskler så att jag orkar lite mer hehe.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0