Efter 9 veckor

Ja denna veckan har det inte skett någon större förändring alls. Men det kan vara mycket som spelar in på det. Jag har fått ett bråck i ett av mina ärr så jag fick natten till idag (onsdag) åka in akut till danderyds sjukhus med smärtor utan dess like i mellangärdet och i ryggen. När jag kom in visste jag så klart inte vad det berodde på men nu vet jag det. Ska ner till operation nu om 20 minuter så jag hinner inte skriva något längre inlägg får försöka uppdatera så fort jag vaknat till liv igen....

=================================================================================================

Idag (Torsdag) har jag kommit hem från sjukhuset efter operationen igår kväll och känner mig lite bättre. Har fortfarande ont i ryggen men hoppas på att det går över så att jag kommer kunna sova ikväll. Men som det känns just nu kommer ja få det väldigt svårt att sova. Men jag hoppas på att det blir en lugn natt så att Maja sover hela natten annars kommer jag definitivt inte kunna sova något inatt.

Vill bara passa på att tacka alla som stöttar mig och står bakom mig i denna kämpiga historia...

Kommentarer
Postat av: Lina

hej, jag ville bara säga att jag startat en ny blogg/ nytt företag och letar efter intresserade personer som vill ingå i min grupp för att hitta sin målvikt! kolla gärna in min sida.. desgingen är under uppbyggnad men produkter och allt finns inne på sidan :)

2009-07-16 @ 21:35:37
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej !

ville bara tipsa dig om min blogg! jag är somsagt en 16årig tjej som har kämpat emot min övervikt hela livet! Min blogg handlar om att man ska älska sig själv , att man ska acceptera alla och att alla är lika värda! läs mig blogg , för jag vet hut det känns att vara överviktig , att folk är elaka osv. Vi är alla människor oavsett storlek och utseende!

Ha det bra tjejen ! jag håller tummarna för dig!

2009-07-18 @ 20:04:12
URL: http://mynameissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0