Dumpar :(

Nu börjar detta bli rätt jobbigt. Har nu börjat mer och mer med att prova olika saker att äta och det värsta är att jag åker på dumpar varje dag :( finns det inget jag kan äta så jag slipper dessa dumpar??? Är rätt jobbigt att dumpa på nästan allt man äter. Det enda som hjälper är att gå och lägga sig en timme men hur ska jag kunna göra det när jag börjar jobba igen? Inte direkt så att jag kan gå och lägga mig på jobbet om jag nu dumpar på något *suck* kämpar vidare. Fick i alla fall veta att jag kunde byta ut dulciviten mot något som heter en om dan men den skulle tydligen vara rätt vidrig den med så jag antar att jag får kämpa vidare. Fördelen är att jag faktiskt kan svälja den hel behöver inte tugga på den bara för att det är en tuggtablett =) så lite positivt är det i alla fall.


==========>UPPDATERAD<==========

Postat av: Mamma

Heja på gumman.
Tänk på att du måste ha TÅLAMOD och inte försöka gå för fort fram. Det går ju i alla fall åt rätt håll och tids nog kan du slippa slaskmaten och börja äta mer fast- och godare mat. :-)
En om dan smakar ingenting. Har själv ätit dom.

Kramis

2009-06-07 @ 22:01:46

Svar: Ja jag vet men det är lätt att säga när man själv inte sitter i samma situation. Men strunt i det nu äter jag och det går hur bra som helst förutom att jag knappt orkar äta något.
Fortsätter med mina äckel tabletter. Kan jue faktiskt svälja dom hela så jag försöker med det ett tag så får vi se om kräkreflexerna försvinner eller inte.
Kramar
2009-06-09 @ c:a 21:11:10

Kommentarer
Postat av: Mamma

Heja på gumman.

Tänk på att du måste ha TÅLAMOD och inte försöka gå för fort fram. Det går ju i alla fall åt rätt håll och tids nog kan du slippa slaskmaten och börja äta mer fast- och godare mat. :-)

En om dan smakar ingenting. Har själv ätit dom.



Kramis

2009-06-07 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0