Efter 1 vecka

Jaha så nu har det gått en vecka sen operationen. Jag har faktiskt lyckas gå ner 3 kg redan det känns faktiskt bra. Det enda som just nu är jobbig är det faktum att jag inte får äta mat vanlig tuggbar mat. Det är fruktansvärt jobbigt att se alla runt omkring mig sitta och äta medans det enda jag kan göra är att dricka.

Tog idag ut stygnen och det gjorde riktigt ont kändes som hon klippte i mig när hon skulle klippa bort dom. Det visade sig att det inte riktigt läkt färdigt så jag fick nån tejp som skulle sitta i en vecka och hålla ihop såren tillsammans med en stor plåsterkompress ovanpå som jag måste se till att den inte blir blöt eller att någon gulaktig vätska kommer inifrån. Verkar vara mkt bekymmer denna gången. Men förhoppningsvis så ser det bra ut om en vecka. Sköterskan sa att jag lika gärna kunde ta bort allting själv om en vecka men jag tror nog att jag går ner till vårdcentralen och låter dom göra det utifall att det visar sig att det inte alls läkt ihop som dom förväntat sig.

Något positivt dock är att jag nu bara har två fragmin sprutor kvar att ta det är vi riktigt glada över dom har jag inte gillat alls så det är riktigt positivt.


==========>UPPDATERAD<==========

Postat av:

hej. har varit inte o tjuvkikat då å då. Gud så stark du är! hejar på dig. Vet att det här klarar du galant!!

Kram från fd klasskamrat

2009-05-25 @ 22:14:23

Svar:
Tack så mkt vem du än är...
2009-05-25 @ c:a 22:43:20


==========>UPPDATERAD<==========

Postat av: Mamma

Hej, pratade med Mirja i min kör. Hon var nyfiken på hur det gått och jag har berättat det för henne. Hon hälsar.

2009-05-27 @ 21:40:42

Svar:
Okej det är jue bra. Du kan jue ge henne bloggadressen så kan hon gå in och kommentera själv.
2009-05-28 @ c:a 21:28:45


Postat av: sarah

De blir nog bra snart med stygn o hela baletten.. hehe du kmr kunna äta vanlig mat snart oxå.. :P bara bita ihop o se de hela positivt att de kommer något bra utav de hela :) Du e stark tjejen, tror på dej :) puss o kram /Sarah

2009-05-28 @ 17:41:55

Svar:
Jo men just nu känns det som om det är långt fram i tiden. Har jue ett par puré veckor att se fram emot innan vanlig mat. Ska vara flytande i 2 veckor till innan puré perioden börjar så nog är de tungt alltid. Men ja kämpar på. Pussar å kramar
2009-05-28 @ c:a 21:41:50

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. har varit inte o tjuvkikat då å då. Gud så stark du är! hejar på dig. Vet att det här klarar du galant!!



Kram från fd klasskamrat

2009-05-25 @ 22:14:23
Postat av: Mamma

Hej, pratade med Mirja i min kör. Hon var nyfiken på hur det gått och jag har berättat det för henne. Hon hälsar.

2009-05-27 @ 21:40:42
Postat av: sarah

De blir nog bra snart med stygn o hela baletten.. hehe du kmr kunna äta vanlig mat snart oxå.. :P bara bita ihop o se de hela positivt att de kommer något bra utav de hela :) Du e stark tjejen, tror på dej :) puss o kram /Sarah

2009-05-28 @ 17:41:55
URL: http://metrobloggen.se/sazzz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0