Efter 2 veckor

Nu har det gått två veckor sen operationen. Vågen visar på sammanlagt -5,2 kg det är bra men det enda stället jag ser att jag gått ner i vikt är på vågen märker det inte i mina kläder, ser inte heller någon skillnad.

Stygnen
Så här såg jag ut med stygnen kvar.

Jag tog stygnen den 22:a maj men det såg inte så fint ut då så jag blev igen tejpad igen. Idag var jag nere på vårdcentralen igen för att kolla hur det såg ut och nu såg det klart bättre ut. Så nu har jag inga stygn ingen tejp och inga plåster över ärren. Det är skönt för det har kliat som tusan. Hade fått en reaktion på alla plåster också så jag var alldeles röd runt ärren. Nu ska jag bara ta det lugnt och låta naturen ha sin gång. Förhoppningsvis kommer jag snart att börja märka att jag går ner i vikt utan att titta på vågen.

==========>UPPDATERAD<==========

Postat av: Sarah

Den kommer gå bra gumman jag finns här o de vet du.. jätte ledsen att jag inte kunde komma på kalaset blev sent i västerås, jonte har kalas den 6e juni :) ni e välkomna då :) runt 14 tiden e de sagt.. I början kan de kännas tungt men de kommer som sagt något bra utav detta :) You Are Strong :D puss o kram på dej //Sarah

2009-05-29 @ 19:21:16

Svar:
Det gör ingenting förstod att de blev sent det hade du förvarnat om innan. Vi kommer tror jag. Det är bara Maja i helgen Linn är hos Tony. Jag kommer inte ihåg om vi har ngt planerat så jag lovar ingenting. Men om vi inte dykt upp vid två så hade jag annat inplanerat. Tack för ditt stöd älskar dig puss
2009-06-03 @ c:a 14:05:00

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den kommer gå bra gumman jag finns här o de vet du.. jätte ledsen att jag inte kunde komma på kalaset blev sent i västerås, jonte har kalas den 6e juni :) ni e välkomna då :) runt 14 tiden e de sagt.. I början kan de kännas tungt men de kommer som sagt något bra utav detta :) You Are Strong :D puss o kram på dej //Sarah

2009-05-29 @ 19:21:16
URL: http://metrobloggen.se/sazzzy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0