Dumma tankar

Nu har jag bara en veckas jobb kvar innan det är dax för operationen. Gissa om jag börjar få konstiga tankar nu. Jag vet att allt kommer gå bra men i mitt huvud så gör det inte det. Tänk om det inte går bra? Vad händer med barnen om något går snett. Kommer dom att få vara tillsammans om jag inte kommer tillbaka? Jag vet att det är lite överdrivet men det är dom tankarna som cirkulerar i min hjärna. Jag vet att jag kommer gå igenom operationen och sen vakna upp ur narkosen. Ingenting kommer gå fel men tankarna finns där ändå. Vill inte tänka så men kan inte hjälpa det. Så nu får ja ta mig i kragen och tänka på något annat. För som sagt nu är det inte långt kvar.

Kommentarer
Postat av: sarah

de kmr att gå bra gumman, håller tummen för dej ! im here for you allways ! :) puss o kram

2009-05-05 @ 10:21:09
URL: http://sazzz.blogg.se/
Postat av: Från blöja till binda... ja, du å jag. SÅKLART <3

Allt kommer gå bra! jag lovar! du har jue varit med förr!! barnen kommer få vara tillsammans för all framtid med sin mamma, DU såklart!! -Detta fixar du!håller alla tummar jag har! älskar dej! puss you now hooooo <3

2009-05-09 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0