Efter 20 veckor

Som sagt det hände jue en del och jag missa så klart att uppdatera i tid :s men men bättre sent än aldrig. Denna resa var inte lika jobbig vikltmässigt har faktiskt lyckats komma ner i 89,3 kg så jag gick i alla fall ner. Men däremot har jag haft smärtor nästan konstant sen jag kom hem. Så jag går fortfarande på smärtstillande men tar bara tabletterna på kvällen straxt innan jag ska sova så att jag är klar i skallen när ungarna är närvarande :p

Men däremot jag ligger under 90 kg nu =) jag är riktigt glad för det skulle däremot bli gladare om jag kunde se det lite mer på kroppen. Tycker fortfarande att magen ser stor och fläskig ut :(
Nä nu måste ja ta mig i kragen å glädjas åt det lilla. Hörs igen snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0