Efter 21 veckor

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera denna bloggen i tid men inläggen kommer =)

Nu kom den beräknade uppgången som jag förväntat mig för flera veckor sedan men den var inte så stor. 88,5kg stod vågen på när jag kollade och jag anser att det är acceptabelt. Ärligt talat så är jag nöjd om jag inte kommer ner mer heller. Senast jag låg under 90kg på vågen var över 10 år sedan så jag är otroligt glad ändå kan jag lugnt säga. Men vikten stabiliseras först mellan 12 och 18 månader så jag har långt kvar tills jag vet min slutvikt. Jag har inte ens kommit till 6 månader ännu. Imorgon har det gått 5 månader sen operationen.

Men jag misstänker att en del kan bero på att jag fick lägga av med sjukgymnastiken efter besöket på sjukhuset. Men så fort jag får klartecken från sjukan så sätter jag igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0