Efter 19 veckor

Väldigt sen uppdatering av denna veckans status men det har hänt en del så ja tänkte ta allt på en gång. Vi börjar med vikten jag hade när jag kollade gått ner lite grann låg på 90,3 kg förra veckan. De e jue en nedgång i alla fall =)

men nu till det roliga då. Som ni alla vet åkte ja på ett bråck i juli som jag fick operera vilket medförde att det gick lite långsamt igen. Till saken nu. Jag åkte in akut i torsdags (24/9) igen till akuten och det visade sig att jag fått ett nytt bråck :s jag blev inlagd på Danderyd och opererades på fredagen. På lördagen fick jag åka hem så nu får vi allt vänta på onsdagen för att se vad denna resa har gjort för vikten :p men ja börjar tröttna på denna oturen nu. Å ont har jag också som bara faaaaan vill jag lova. Gör ont när jag gäspar, gör ont när jag äter och till och med när jag andas. Hoppas på att det ska vända snart annars kommer jag definitivt bli en piller kärring. Kan inte ens sova utan mina smärtstillande just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0