Uppdatering

Tänkte att det kanske var dags för en uppdatering i min lilla viktkamp.

Det har jue faktiskt hänt lite till sen jag uppdaterade sist såg ja när ja kollade in bloggen =)

Jag har faktiskt gått ner till 71,5 kg å det är inte helt fel =) kul att det fortfarande sker förändringar!!

Något mindre roligt med förändringarna på kroppen är att brösten minskat från 90D till 85B eller liten C kupa =( dom hänger och gör mest ont hela tiden.

Något som jag däremot är glad över är att meddela att jag gått från en storlek 54 i byxor till 40/42 och i tröjor XXL till S/M enligt H&M standard =)



För er som följer denna ber ja om ursäkt för att jag är så seg med inläggen men ja är inte den bästa på att komma ihåg saker :p

Kommentarer
Postat av: Angela

Hej! Gud, vad duktigt! Lycka till i fortsättningen!

2010-04-19 @ 01:47:39
URL: http://60kg.bloggsida.se
Postat av: Ewelyn

tack så mkt =)

2010-04-20 @ 10:42:30
Postat av: Angela

Hej Ewelin! Tack så mycket, vad gulligt av dig! Jag trivs inte så bra med mina lår framförallt :o(, så skulle vara kul att slimma till benen.

Jag har mina favorita kläder som jag kommer inte i, så därför måste bli smalare.

Dessutom under några års lopp har jag gått ner från runt 95 kg till 65 kg. Så det blev som en del av mitt liv att vilja gå ner och kämpa. Men 60 kolo är ganska rimlig vikt. :o) Vilken vikt vill du nå?

Kram



2010-04-20 @ 13:42:44
URL: http://60kg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0