Efter 36, 37, 38 och 39 veckor

Ja nu har det gått 4 veckor sen senaste inlägget jag börjar bli riktigt dålig på att uppdatera men å andra sidan har det inte hänt speciellt mycket förutom nu den senaste veckan av någon anledning har ja lyckats droppa ett par kilon till. Nu väger jag 75,8 kg det är ändå -3,2 kg å det är inte fy skam det inte. Frågan är nu hur mkt mer jag kommer gå ner tror inte det kommer bli så mycket mer så det ända jag väntar på nu det är mitt återbesök till danderyd i maj då kommer dom ta beslut om jag är berättigad till en operation för att få bort all "överbliven" hud. Jag vet inte riktigt vart jag ställer mig till det ännu visst vill jag få bort allt som hänger men frågan är om jag vill ha det där ärret som kommer vara rätt stort efter en sån korrigering visserligen kanske det stora kan ta bort en hel del utav dom små som jag nu fått efter alla titthålsoperationer faan ser jue ut som en schweizer ost på magen. Nä det är bara att kämpa vidare och hoppas på det bästa ja hoppas åtminstonde att ja kan få mina boobisar tillbaka just nu har jag två russin i bh:n inte någon vacker syn inte. Så om något hoppas ja på att få det fixat annars så sparar ja pengar och fixar dom själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0